Märkligt

Igårkväll ökade febern i raketfart, och nådde sin höjdpunkt på 39.5 just innan jag somnade för natten. När jag vaknade kl 6 i morse, badande i svett, hade jag prick 37.0. Har nog aldrig varit med om en sån snabb feber. Jag hann inte alls med!

Dock så är halsmandlarna jättesvullna, och varje gång jag sväljer känns det som att jag sväljer 10 knivar.. Så jag försöker att svälja så lite som möjligt. Bafucin hjälper litegrann tack och lov. Det känns som halsfluss/streptokocker, så jag ringer nog vc idag så att jag ev kan få pencillin... Huvudet väger dessutom ca 10 ton och jag verkar ha obegränsat med slem. Usch. Visst blir man less på att läsa om sjukdomar?? Men jag rår inte för det. Måste få skriva av mig eländet, för det känns faktiskt lite bättre sen. 

Det är klart. Vi får flytta till Sörböle. :) Men jag vågar inte säga upp lägenheten riktigt än.. Måste prata med Pontus svåger som är Emmas ekonomiska ansvarig.. Jag lägger nog över det på Pontus nu, som är frisk. Imorgon ber jag honom säga upp lägenheten.  Hjälp!

 




Kommentarer
Postat av: Lena

GRATTIS... Inte till förkylningen utan till lägenheten =).. Kryapåkram

2009-11-09 @ 19:08:29
URL: http://www.miramilaia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0