Måleri och sång..

.. har den här tisdagen bestått av. Vi har nu målat klart gästrummet och första varvet i sovrummet.

Sovrummet har inbyggda garderober, och på dessa sitter det tapeter. Fula tapeter. Först hade vi tänkt måla över garderobsdörrarna på samma sätt som vi målar resten av rummet, men efter att ha kikat på lite bilder på nätet så tänker jag att vi tapetserar med nån snygg tapet bara på dörrarna. Tror det kan bli skitsnyggt! Då var det bara det att hitta en snygg tapet. Som jag skrivit tidigare tycker jag att det finns för stort utbud. Kan ALDRIG bestämma mig!

Nåt i stil med detta tänker jag mig..






Vi har även kommit fram till att vi ska tapetsera hela köket. Det känns som att man vill att det ska hända nåt på väggarna där, nå mönster eller nåt, eftersom ALLA köksmöbler vi ska ha är helvita.... Tapeten det troligtvis blir är (förstås) vit och har som små ränder och prickar i sig som blänker lite. Måste dock suga på den karamellen ett tag till.


Sen skulle jag även vilja ha en väggtext på nån vägg... I stil med (dock inte en såndär pretto text):




Ni får ursäkta att jag är insnöad på inredning nu. Men det är just nu sjukt välbehövt för mig. Att kunna släppa alla andra rätt jobbiga tankar och bara tänka på hus och hem.



Sofia... Nu har även jag fastnat i Twilight-träsket! :/ Lyssnar på första boken nu, och jag är fast... :/ Haha

Kommentarer
Postat av: Lisa N

Fan vad fort det går för er :) Kul!

2009-11-24 @ 23:04:04
Postat av: Louise

Men det är ju så kul!!

Vad spännande för er!

2009-11-25 @ 09:59:28
URL: http://www.sweetcinnamongirl.blogspot.com
Postat av: Sofia

Det är ju så kul med inredning! Längtar tills jag får min egen lägenhet någon dag!

Änligen Moa, haha! Åh, jag bli så sugen på att läsa böckerna igen. Visst är Edward ganska fin ändå?! haha:)

2009-11-25 @ 13:30:35
URL: http://sofialundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst är dom bra:D

2009-11-25 @ 15:47:29
Postat av: Bea

Härligt! Skönt att ni kan renovera innan ni flyttar in ;)

Tur att det finns många twilight-böcker ute, kan lova att du vill lyssna/läsa resten av serien i ett spann! Ha de! Kram :)

2009-11-25 @ 20:50:52
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: sara

den randiga tapeten till köket med prickar som blänker lite har jag så du kan se hos mig hur den blir uppsatt på en vägg, har den vita i hallen och den grå i köket, jättefin är den =)

2009-11-25 @ 23:13:39
Postat av: Anonym

Ett tips!...kolla först att de nya tapeterna är lika breda som de gamla som redan sitter där!!!

2009-11-27 @ 16:03:23
Postat av: M

The twilight-saga är bäst ;DDDDDDDDD

2009-11-28 @ 22:31:32
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0