Inköpt golv!

Det bidde det här golvet:








Vi kom fram till att detta passade bäst med det andra golvet samt dörrarna. Tror det kommer att bli kanon!


Imorgon sätter Pontus igång med golvläggning (vi hann inte idag) och jag målar badrummet. Förhoppningsvis har tapeterna kommit imorgon också, så kan vi börja med det lite smått. Hoppas syster Åsa kan hjälpa mig nån kväll i veckan med tapetsering..

Jag har totalt fastnat i twilight-träsket nu, och.... Jag börjar tycka Edward är snygg.... ÅNEJ! :/ Haha. På torsdag ska jag, Majsan och några fler brudar se new moon, så nu måste jag rappa på och lyssna klart på andra boken. Därför går jag till sängs nu och lyssnar mig till sömns. Gonatt!


Kommentarer
Postat av: M

hahahah "full moon"

den heter "new moon" sötnos;)



och Edward ÄR snygg, och har alltid varit... :W

2009-12-01 @ 01:32:18
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0