Det bidde ingen utgång, det bidde blogga istället..

Ja. Ikväll har jag då alltså varit på födelsedagsfest hos Anna som fyller 26 år. Det var en blandad kompott tjejer och det var trevligt! Tanken var att jag INTE skulle gå ut. Som tanken alltid är innan jag entrar en fest. När klockan började närma sig utgång lyckades tjejerna övertala mig, och i ärlighetens namn så var jag, med några under västen, inte speciellt svårövertalad. Men! Då hade jag helt plötsligt inte med mig börsen. Så vi svängde förbi hemma hos mig för att hämta den, och då hittar jag den inte. Kom på att gosevännen Georg lekte med min väska idag på dan, så börsen kan mkt väl ha slinkit ut. Hittade heller inte passet, så det bidde ingen utgång för mig. Lika glad är jag väl egentligen för det. Jag är lite folkskygg nuförtiden och tycker inte om stora folksamlingar. Jag klarar liksom inte av den medlidsamma blicken jag får av människor som vet om min mammas tillstånd. Klarar heller inte av köttmarknaden som rår. Så station 8 är väl inget jag egentligen längtar till. Men kvällen till ära tänkte jag ta mig några cider och iaf ge S8 en chans. För att komma i utgångssinnesstämning så svepte jag min sista cider där vid 10, men eftersom det inte blev någon utgång så sitter jag här och försöker skriva av mig ruset. Det var ca 3 månader sedan jag drack, har som kommit på att jag mår bättre utan alkohol. Anledningen till att jag ikväll kände för att frångå min nykterhetsperiod är att jag har så ont i halsen, och tanken på att alkohol kunde döva halssmärtan fick mig att stega in på systemet.

Nu när jag läst igenom det jag skrivit förstår jag att cidrarna klart har försämrat min författarförmåga. Haha. Så nu får ursäkta mitt sätt att skriva.

Jaha, vad ska jag hitta på nudå? Kanske äta lite för att nyktra till... Men... Vi har som ingen mat hemma.. Och sugen är jag inte heller... Men jag vet att om jag lägger mig nu kommer jag att känna mig överkörd av ett tåg imorgon. Får se vad jag hittar på.

Nåra pics från ikväll










Gonatt.


Kommentarer
Postat av: HannaMaria

Ni har snööö!! Jag vill också ha snö!! här är det tråkig höst utan fina löv:( Jag längtar heeeeeeeeeeem!!

2009-11-15 @ 12:35:55
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/
Postat av: Anna Å

Tack för en trevlig kväll, men vi saknade dig ute!

2009-11-15 @ 16:29:40
URL: http://tosan83.blogg.se/
Postat av: Lisa

Man kan ju undra vad jag gjorde på kortet. Immiterar en hare kanske:)

2009-11-16 @ 23:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0