Bilder från lördagen.

Först vill jag bara säga att jag mår okej. Har hämtat mig från smällen. Tusen tack mina fina vänner som lämnade så stöttande kommentarer! Ni finns i mitt hjärta!
Det är dock kvar massa saker att ordna som känns lite tunga. Läkartid samt skicka in papper. Så det ska jag se till att göra bort i början på kommande vecka så jag kan släppa det hela för ett tag.  Himla skönt att jag har nya lägenheten att tänka på, för den upptar ca 90 % av tankeverksamheten.


Igår var en fullspäckad lördag med stanbesök, middag hos syster, systerdotterns dansföreställning samt robinson/spelkväll hos Simon och Anna. Lite bilder från kvällen:




Elsa längst till vänster! *stolt moster*



Musik-Alias























Kommentarer
Postat av: Anna Å

Haha! Det syns ju att jag är förkyld på bilden =)

2009-11-23 @ 14:17:39
URL: http://tosan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0