Vårkonsert nalkas.

På söndag har vi, alltså skellefteå kammarkör, vårkonsert. Och hoppsan, jag ska vara konfrencier.. Jag ska prata på i timmar (känns det som) om olika kompositörer och musikstycken. Vad har jag gett mig in på? Nåväl. ( Har fastnat för uttrycket "nåväl"..) Det blir en liten lagom utmaning. Jag behöver sånt.
Både jobbigt och bra är att konserten infinner sig på mors dag. Bra för att få mig på andra tankar, dåligt för att jag kanske inte KAN komma på andra tankar. Äh... Får väl lita på min syster som sa att "du är proffersionell nog för att fokusera på din uppgift.."
Jag har ju faktiskt ett litet förflutet inom konfrencier-sektorn....







Kommentarer
Postat av: Sarah

Du kommer att fixa det galant! KRAM

2009-05-27 @ 01:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0