Utvärdering dag 1.

Min första sunda dag har gått bra. Tog ju som bekant promenaden i morse. Sen gick jag och köpte allévo måltidsersättningar. Jag vet.. Av sånt går man ner i vikt, men direkt upp igen då man slutar.. Men det beror ju lite på hur man använder sig av dom. Jag har nu valt att byta ut middag och kvällsmål med allévoshakes, dels för att det ofta är på kvällen jag blir hungrig och sugen på saker, men med shakesen behöver jag inte ens fundera. Då är det bara det som gäller. Dels så är det skönt att slippa fundera på vad man ska äta.. Men frukost och lunch äter jag som vanligt. 

Jag tränade power i afton, alltså styrketräning. Mkt skönt, och känner mig mäkta stolt över att ha BÅDE promenerat och tränat idag.  

Första dagen har sammanfattningsvis gått mycket bra.


Kommentarer
Postat av: matilda

älskar designen, snyggt! :-D

2009-05-11 @ 23:40:22
URL: http://donotenter.blogg.se'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0