Tentasöndag.

10.56 Okej. Nu sätter jag igång med att avsluta hemtentan som ska in idag. Med avsluta menar jag att göra typ 70% av den, dvs merparten av arbetet. Men. Jag jobbar bäst med kniven på strupen.

Sååå... Here we go! Återkommer med hur det går.


12.45 GAAAH..En fråga ger mig extrem huvudbry, och jag känner lite småpanik. Ingen i klassen är inne på MSN, så jag kan inte fråga nån. (jag skulle ju kunna ringa, men jag har numera lite telefonfobi..) Men jo! Serru, nu kom Malin in.. Tack och lov!
 
16.00 Nu har jag fyrkantiga ögon efter att ha stirrat på en dataskärm i fem timmar, samtidigt som jag har ludd i skallen.. Måste ta en paus.. Måste sova...ZZZZZZZZZZZZZZ:...........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0