Sockersjukan?

Jag börjar på allvar bli orolig. Tänk om det är så att jag har diabetes. Jag är jättetörstig jämt, kissar ofta, är obeskrivligt trött.. Jag måste nog helt enkelt kolla upp det.. Jag har dragit på det så sjukt länge, men fler och fler påpekar det.. Och när andra nämner det blir det mer verkligt. Kanske inte bara är jag som är hypokonriker.. Och på tal om det..
Det låter dumt, men jag vågar inte uppsöka läkare. Jag är så rädd att de ska hitta nåt allvarligt fel.. Har väl blivit skadad av mammas sjukdomshistoria.. Hur vi inte anade nåt.. Usch.

Jag är utpumpad och ganska ledsen, så nu tror jag att jag kryper i säng.. Är inte klar med det jag ska säga imorgon på konserten, men jag skiter i det just nu. Jag orkar inte tänka på nåt. ÅÅÅH varför tog jag på mig det här.. Jag som knappt orkar finnas. Det där ska uttalas med lite ironi, jag är inte självmordsbenägen.

Gonatt.

Förresten, Ellenor vann Robinson om nån missade det. Sjukt ovärdig vinnare. Tycker tydligen aftonbladet också. 90% ville se Jarmo som årets vinnare. Jajja. En fis i rymden osv.

Kommentarer
Postat av: matilda

Det är säkert ingenting farligt, jag var också sådär förr, hypokondrikaktig.. men det ordnar sig nog. Och det kommer säkert gå jättebra på konserten, håller tummarna för dig, ska vara där och heja :-) Påminn mig att skicka filmerna sen btw! :)



JARMO FTW!!

2009-05-31 @ 00:41:11
URL: http://sarahennymatilda.blogspot.com
Postat av: Anonym

istället för att se dej som skadad av din mammas sjukdomshistoria kan du ju se det som att du får chansen att lära dej av hennes historia. att ta saker på allvar och kolla upp det när du börjar känna dej orolig även om du får för dej att det bara är du som är hypokondriker.

greys på onsdag, då får vi catcha upp:D puss

2009-06-01 @ 20:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0