Ny hårfärg och ändan i vagnen.

Jag har gjort slingor idag. Helt på egen hand.. Har frågat både syster och Majsan som båda kunde hjälpa mig, men är man otålig så är man. Så jag styrde helt enkelt upp det själv. Det blev bra förutom luggen som blev typ ljus hela den.. Så jag vet inte hur jag ska lösa det riktigt... Bilder kommer.

Jag har fortfarande inte tagit tag i det här med anhörigpenning. Men jag måste vänta på ett sjukintyg innan jag kan skicka in det hela.. Får inte tag på nån som kan skriva ut ett intyg dock...

Nu när jag är ledig måste jag planera minsta lilla minut för att inte känna mig rastlös och deppig. Planerar dock in mycket vilotid också. Låter kanske konstigt, men det är som planeringen som är viktig.

Morgondagen ser ut som följer.

Promenad
Diska
Städa
Bjuda Nisse på lunch
Hälsa på mamma
Träna Power
Grey's anatomy (<---- Veckans höjdpunkt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0