nejnejnej

Nu fick jag en klump i magen.. Måste bestämma mig hur jag ska göra med skolan.. En klasskamrat berättade just att jag hade missat två obligatoriska saker, även fast jag hade mailat och frågat en av lärarna om det var nåt obligatoriskt denna kurs som sa att det inte var det.. Jag kan ta ledigt i "vård av anhörig"... Ska nog kanske göra det den här månaden. Eller.. Jag vet inte!? Imorgon ska jag ta ett beslut. Inte idag. Idag är det lördag. Då ska man vara glad och bara tänka på trevliga saker..

Det är trist väder, trist att vara själv, trist att äta gröt ensam till middag en lördag, det är trist att Pontus jobbar hela kvällen.. Ska iaf vara barnvarkt åt världens bäste G ikväll. Det blir nog mysigt. Önskar bara att Pontus kunde barnvakta med mig.

Besökte "hemma" idag. Kändes jättejobbigt har inte varit där på drygt ett halvår.. Satt och bläddrade i hennes alla oöppnade brev, oanvända kuponger, orörda saker.. Så vansinnigt overkligt...

Vilken pissdag..


Kommentarer
Postat av: HannaMaria

jag är ett mail eller ett samtal bort om du vill! kram

2009-05-09 @ 17:48:54
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0