Moas utmaning dag 5,6,7,8,9

Har inte uppdaterat på ett tag hur det går.. Kanske gör det veckovis hädanefter. Blir lite tjatigt med varje dag, och uppenbarligen har jag svårt att ta mig för att göra det också.

Har promenerat varje morgon utom i söndags då jag var bakis. Tränade power i fredags och idag. Fre,lör,sön gick dock sämre på matfronten. Åt gomiddag i fredags med lite godis till efterrätt, bröllop i lördags där det var massa god mat, sen bakis i söndags = galet gottesugen. Åt en mjukglass och lite godis.. Nåväl.. 

Gick ned två kilo från måndag till fredag. Gick dock upp ett kg efter helgens frosseri.. Men nu är jag igång igen. Igår och idag har jag skött mig utmärkt! Så jag hoppas på två kg till på fredag :) Fast... Jag skulle ju inte väga mig... Men så länge det går nedför är det ju roligt. :)

Känner att armarna blivit mkt mer fasta och muskliga sen jag började träna för 3 månader sedan. Magen är även lite plattare. Det är najs. Märker dock inget på kläderna än.. Jajja. Jag jobbar vidare. Det här är snart jag:


 

Kommentarer
Postat av: HannaMaria

pleeeeeeaaaaaaase don't let that be you!!!;p

fy va äcklig ha var, huvet ser ju typ inklippt ut!!

2009-05-20 @ 07:26:43
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/
Postat av: Lena

nej usch.... jag tycker att du ska vara som du är...det där var verkligen riktigt läbbigt...!!!

2009-05-20 @ 21:59:45
URL: http://www.miramilaia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0