Moas utmaning: dag 2

Morgonens bilder:

(kommer troligtvis inte orka lägga upp bilderna varje dag, kanske inte så roligt att titta på heller.. Men några ggr iaf)









Pidde tyckte att jag skulle försöka ta exakt samma motiv, typ mäta upp där jag står osv, så att jag skulle kunna sätta ihop det till en sånhär cool film då man ser nåt utvecklas i ultrarapid,  men det kändes lite väl ambitiöst. Svårt också eftersom det blåser och så, då blir det ju ändå inte lika. Nåväl.

________________________________________________________________

Utvärdering dag 2.
Skippade konditionsträningen.. Orkade inte ta mig till friskvårds och vågade inte testa min stukade fot på asfalten.. Men en timmes prom är bra ändå.
Har ätit bra idag också.

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha!!! Skulle bara se om någon var med...typ;P

2009-05-12 @ 17:43:19
URL: http://emmahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0