Misslyckade klädinköp och lyckad löprunda

Helt plötsligt hade jag lite mer pengar än vad jag trodde, så jag unnade mig lite nya klädinköp. Jag är faktiskt i behov av sommarkläder, upptäckte det när jag gick igenom min garderob. Det var hål i eller fläckar på de flesta av sommarplaggen... ( kanske för att jag köper billigt skräp som inte håller + att jag är en sann spillare). Men hur som haver. Jag köpte 2 st tröjor, ett långt linne, en bikini, ett par skor och ett par jeansleggings. Det enda jag ska behålla är en av tröjorna och leggingsen.. Men så går det om man inte orkar prova sakerna på plats.
Ena tröjan var för kort för att vara en "lång tröja", linnet var alldeles för stort, bikinin satt inte bra och skorna såg ut som typ sockiplast när jag provade båda.. Typiskt.

For ut och sprang och det var råhärligt. Jag hade värsta flytet. Så nu har jag fått blodad tand igen gällande löpningen. Kom som av mig där ett tag.

Grey's-mys med Lena (ska börja använda namnen på mina systrar, inte bara "syrran", har kommit på att det låter så opersonligt samt att det bidrar till stor förvirring. "Vem av dom? Den äldre? Yngre? Kortare? Längre? Med glasögon eller utan? ) Så här kommer en liten redogörelse för min komplicerade släkt:

...........................................

Lite senare... Tog längre tid än jag trodde... Återkommer imorgon.. Gonatt.
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0