Likhet nr.1

Alla som känner mig väl vet att jag är besatt av att hitta likheter i utseendet mellan människor, och kan på allvar bli upprörd när någon finner likheter mellan personer som enligt mig inte alls är lika. Vissa människor tycker ibland att jag är helt ute och cyklar, fast jag själv tycker att jag är klockren. Men nu ska jag bevisa att jag är sjukt duktig på att hitta likheter mellan folk. Här kommer dagens bidrag:






                        

Johan "Långe" Westerlund                                             Henrik Lundqvist (Hockeymålvakt)

Kommentarer
Postat av: ingo

haah det har jag aldrig tänkt på.. men dom är faktistk rätt lika=)

2009-05-24 @ 22:55:33
Postat av: mange e

likt

2009-05-25 @ 13:23:32
Postat av: Anna Å

Ledsen att göra dig besviken men jag tycker inte det är rålikt... Men lite likt =)

2009-05-26 @ 17:03:02
URL: http://tosan83.blogg.se/
Postat av: Lena

Hittar också ständigt likheter med folks utseende.. Trodde jag var ensam om detta "ofog"...

2009-05-26 @ 18:15:58
URL: http://www.miramilaia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0