Jag vet...

Folk måste tycka att jag är tokig. Att ändra design så drastiskt ungefär en gång i veckan. Men jag hittade ett citat som jag älskade och ville ha med på nå vis, så då var jag tvungen att ändra hela grejen.

Nu ska jag låta bloggen vara på detta viset många veckor framöver. Blev nöjd. Kanske dock fixar nån bakgrund istället för helvitt.

Jaja. Nu har jag så ont i huvet så jag måste lägga mig och vila en stund. Sen idag har jag mycket att stå i. Nej, ingen skola idag heller... Hmm..

Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Emil

Moa du borde göra ett inlägg med alla headers du har haft och skriva till ungefär mellan vilka tidpunkter du hade dem samt vad du tycker om dem? =) Hoppas att det går bra i skolan, kram!

2009-05-08 @ 15:25:32
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: ingo

blev jätte bra ju=)

2009-05-08 @ 18:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0