Helt sjukt.

Jag är klar med tentan!! Helt fantastiskt.. Ojojoj. Nu behöver jag bara skriva ett kort arbete om en redovisning samt delta på två laborationer (vilket iofs känns helt galet pissjobbigt) för att få godkänt i kursen.

Alla som varit med om något overkligt som en sjukdom eller olycka som drabbar någon närstående vet vad jag pratar om när jag säger att man blir minst sagt handlingsförlamad. Därför är jag förbaskat stolt över att ha fixat den här sista tentan i kursen.

Nu är frågan bara om jag ska gå nästa kurs, som börjar om 10 timmar... Hmmm.. Jag måste alltså bestämma mig ganska snart. Efter den här tentadagen skulle jag behöva morgondagen till att återhämta mig, och att vara i skolan 8 timmar (12 timmar om man räknar med pendlingen) är nog något jag egentligen inte kommer att fixa. Frågan är bara om jag kommer att få gå kursen om jag inte kommer och registrerar mig imorgon. Men jag har mailat läraren nu och berättat läget. Han borde förstå.. Om han bara kunde svara! Ser att han är online på FC...
Om jag nu inte går den så blir jag sjukskriven istället.. Jag vill inte.. Men mestadels av tiden känns det inte som att jag fixar en månad till med plugg..

Jaja.

Älsklingen fyller 23 år idag! Grattis grattis min världens bästa Pontus!! Synd att jag inte kan fira honom IRL. Det får bli på tisdag då han kommer hem.





Kommentarer
Postat av: Lena

Bra jobbat.. Jo jag vet lite hur det känns att bli handlingsförlamad och helt utan energi när saker händer. Orken finns bara inte där längre. Men du gör det bra i den situation du är i...

Huvudsaken är att man gör sitt bästa med det man vill göra..

Kramis

2009-05-04 @ 10:57:30
Postat av: emma - emmahall.blogg.se -

Nere vid älven:)

2009-05-04 @ 12:17:12
URL: http://emmahall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är duktig Moa och du klarar det! Vet hur allting känns omöjligt och jobbigt och man helst bara vill ligga i sängen hela dagarna. Kram!

2009-05-04 @ 21:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0