Grey's anatomy

Alltså jag har ju alltid gillat Grey's anatomy. Men igår insåg hur fantastiskt mycket jag älskar den serien! Rentav så mycket så att jag tillägnar den ett helt eget blogginlägg.
Det känns som jag är som ler och långhalm med hela bunten! (har dock liiiite svårt för Hunt än så länge, men.. Det börjar ta sig. Samt att jag inte har förlåtit Dr. Burke för det han gjorde mot Christina..) Det är klart den bästa serien ever, och jag RÅDER alla som inte sett den att börja bums! Iaf alla kvinnor.. Den slår faktiskt t.o.m, hör och häpna, desperate housewives! 
Serien har en perfekt blandning av drama, komik och spänning. Jag skrattar, gråter och håller andan omvartannat.
 
En säsongsavslutning nalkas och jag kan inte bestämma mig för om jag ska sätta mig och sträckglo nu i några timmar via datorn, eller om jag ska vänta tills nästa onsdag då nästa avsnitt sänds på tv... Fördel med datorn är uppenbar, då får jag se på en gång. Nackdelen är dock frånvaron av text. Just Grey's vill jag gärna ha text till, för det är så mkt medicinska termer och annat.

Jag försöker bestämma mig vem av karaktärerna som är min favorit, men det går inte. Just nu tror jag dock Meredith leder. Hon var king igår. Jag känner igen mig själv mycket i henne. Hon har liknande issues som mig. Sen så älskar jag Miranda. Och George... Och Karev... Och Izzies leende får mig att smälta.. Och nu har jag nästan nämt alla.

Hittade en jätterolig bild. Roligast är nästan IKEA-klockan i bakgrunden. Vi har en sån i köket. :)



Jaja. SE DET för guds skull.



Kommentarer
Postat av: HannaMaria

jag håller med SÅ SJUKT MYCKET!!!

love it, love it, love it!!

har tom speciella grey's kvällar varje onsdag med nåt gott att äta till! en viktig dag i veckan det där;)

2009-05-21 @ 14:01:54
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/
Postat av: joanna

Du måste ladda ner och se avslutningen NU! Såå bra avsnitt. Grät inte LITE!

2009-05-22 @ 00:40:27
Postat av: Lena

jag gillar absolut Izzie bäst.. och George

2009-05-23 @ 18:13:54
URL: http://www.miramilaia.se
Postat av: Challan

Håller med moa, de e en sjukt bra serie, följer slaviskt alla avsnitt =)

kram på re

2009-05-25 @ 16:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0