Ett steg i rätt riktning.

Fick just ett samtal från geriatrikmottagningen. De skulle skicka ett intyg till mig idag. Så äntligen kanske jag kan ta och styra upp de där byråkratidravvlet.

har hittat söta skor som jag nog tänker köpa idag:


Jag har nån grej för vita skor. Har säkert ägt ett trettiotal genom åren, och det är mycket för att avvika från normen och inte vara galen i skor.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Tror jag ska äta med syrran om hon är sugen, sen kanske fara till Anna och Georg ett tag medans Pontus är där och spelar in lite musik.. Sen skulle vi nog vidare till Lina och Robert. Bör dock lägga mig tidigt ikväll för att inte vara för trött imorgon på bröllopet.

Jag märker just att min blogg har gått från att vara en "tankeprojektor" till ett ytligt forum om vad jag gör på dagarna. Varför? Jag grubblar lika mkt som förr.. Hmm..

Nu måste jag skynda mig till friskvårds. Powerpasset börjar om 30 min, Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0