Dubbla inlägg.. Oj så.. Ambitiöst? Fånigt?

Nåväl.
Idag har jag lämnat in min mobil på lagning, handlat, solat, tvättat, sovit, joggat och nu ikväll sett film med Sara. En bra, dock inte alltför händelserik, dag. Tanken var att pyssla med Majsan, men hon var tydligen dubbelbokad, så det blev inställt..

Har bränt mig på överarmarna och på bröstet. Nackdelen med att sitta på en stol och sola utanför ytterdörren är att man inte direkt kommer åt att sola baksidan av kroppen. Känns inte så lockande att lägga sig på mage på asfalten. Det är ju inte torrt i gräset än, så det går som inte heller. Så nu är jag typ pepparkaka fram och kritvit bak.. Hmmm..

Ser fram emot lördagen. Ska på bröllop. Piddes kusin Olov och hans Jenny gifter sig i tavelsjö. Ska köpa skor imorgon! Jag vet.. Skriver mkt om mina icke-existerande pengar. Men jag MÅSTE ha sommarskor. Har inte gärna löpardojorna eller vinterpjucksen på bröllop.. Så det tänker jag faktiskt unna mig att köpa.

Gjorde ju slingor häromdagen, men blev missnöjd, så idag har jag tonat håret. Färgen hette mörk askblond, men blev mkt mörkare, som det alltid blir (att man aldrig lär sig). Så nu är det typ tillbaka till ursprungsfärgen.. VÄÄRT! Men det är som sagt bara en toning, så det ljusnar ju mer och mer.

Den här hårfärgen vill jag ha (gärna längden också, men mitt hår vägrar ju att växa längre än till typ nyckelbenen..):





Nä nu blir det sängen.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0