Drömmeri

Det är ganska häftigt egentligen. När mitt liv står i stiltje så blomstrar mitt drömliv på nätterna. Jag drömmer kolossalt mycket, och egentligen rätt roliga saker.

Inatt drömde jag att kören var på ett vattenland någonstans ( troligtvis Barcelona eftersom vi ska dit om en månad) och det var sjukt roligt! Men helt plötsligt skulle Simon Å fara och köpa en soffa i Arvidsjaur och då förstördes stämningen.. Konstigt.. =)
På tal om vattenland. Det är nog det roligaste jag vet. Förutom att bugga då.. Jag HOPPAS att det finns nåt vattenland i Barcelona! Jag älskar vattenrutchkanor. På tal om det vill jag visa ett av de roligaste klippen jag sett.. Skadeglädjen är den enda sanna osv.. Enjoy!




Kommentarer
Postat av: ingo

hahaha såå ball!

2009-05-26 @ 12:13:29
Postat av: lovisa

hahah så himla skoj!!

2009-05-26 @ 23:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0