Cravings..

Varför är det så att när man har som minst pengar (=inga) så pockar köpsuget som mest?

Måste få bli lite ytlig en stund och dela med mig av lite grejer jag skulle vilja äga i sommar.. Då kanske min köplust försvinner lite... Eller.. Så blir det bara värre. Nåväl. Återstår att se..


Jag älskar den här nya DKNY-parfymen. Det var länge sedan jag bytte parfym, har kört på samma, heiress, i drygt två år nu... Men den här skulle jag verkligen vilja ha.. Typiskt Moa-lukt. Fruktig och härlig!



 

Jättefin bolero..



sjukt söt klänning..


söt jacka


superfin klänning



Fin sjal..



En äkta Moabikini..


Supersnygg axelväska..



Och ja... Till slut har även jag fallit för årets skotrend... Att det tar en timme att sno på sig dom är en annan femma.




Till sist tänkte jag avsluta med en klänning jag faktiskt har köpt. Ska på bröllop nästa helg, och hur mycket jag än försökte gräva i garderoben hittade jag ingenting jag kunde (ville) använda.. Så det fick bli en jeansklänning.


Har dock inga skor att ha till... :( Hmm.. Kan bli en sväng på myrorna imorgon.


Kommentarer
Postat av: matilda

snyggt!

2009-05-11 @ 23:43:53
URL: http://donotenter.blogg.se'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0