Bröllop

Om inte de där sjukintyget kommer snart får jag spunk.. Gillar inte känslan av att inte ha kontroll. Nu har jag ingen kontroll vad som händer med skolan, pengar, osv.. Men jag gör inget åt det!!! Ååh.

Skönt att det inte är sol idag. Jag blir så handlingsförlamad då. Vill bara ligga ute och sola. Så idag ska jag försöka ta tag i lite grejer...

Nu ska jag ut och promenera, sen ska jag träna halv tolv, in på stan och lämna igen en kofta, fara hem och styra upp saker, sen hälsa på Anna och Georg en stund.


Bröllopet i lördags var mycket trevligt. Här följer lite bilder:



 































Kommentarer
Postat av: emma

vad fin du var i håret:)

2009-05-19 @ 16:42:36
URL: http://emmahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0