Uppskjutet

Jag har skjutit på tatueringstillverkningen ett tag.. Har spenderat rätt mkt pengar på IKEA nu, och bör nog tänka igenom min ekonomi en eller två gånger till innan jag unnar mig tatueringen. Om jag inte har något jobb i sommar, vilket inte är så troligt eftersom jag bara sökt ett, parkförvaltningen, så kanske jag bör spara på kosingen så jag klarar mig under sommarmånaderna...
Har sökt 2 sommarkurser också, då får man ju lite pengar, så jag hoppas jag kommer in. Det är på distans, alltså via dator, och den ena var en skrivarkurs och den andra handlade om typ livsfrågor. Och jag hoppas egentligen mer på att jag kommer in på nån kurs istället för att få jobb, eftersom jag vet att jag fixar pluggeriet. Jag orkar inte bli besviken gällande sommarjobbsmisslyckande en sommar till. Då skulle det bli fjärde på raken.. Jag vill ha en så bra sommar som möjligt.. Ser fram emot Barcelonaresan iaf! Fem dagar med kören i slutet på juni. Kul kul!  

Helgen har vart bra. Inte riktigt som planerat men. Let's dance med Simon, Anna och Annas syster Elin i fredags. För att inte glömma Georg. Sen IKEA på lördagen, shoppade loss lite väl.. Men men. Börjar äntligen bli nöjd med lägenheten nu efter att ha köpt nya inredningssaker. På kvällen blev det lite tokigt, men det slutade iaf att jag for på dildoparty. Var som trevligt. Men jag var trött efter IKEA så jag for hem då de andra drog ut. Igår stökade jag till hemma, snart kommer före och efter-bilder på vårt vardagsrum och sovrum! Och bara efterbilder på badrummet. Hann inte fota förebilder innan P satte igång och borrade för glatta livet.

Har gymmat ikväll, med syster Åsa och hennes Palle. Kul att inte träna själv!

Nu ska jag lägga mig i sängen och opponera en klasskompis rapport. Umeå imorgon.

Kommentarer
Postat av: joanna

vad är det då för kurser du sökt, och var kan man söka dom? jag har också haft en väldig otur med sommarjobb och vet inte om jag kommer få i sommar heller.

2009-03-24 @ 15:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0