Oops I did it again.

Jaha.... Trots att jag försökt att spara ut mitt envist långsamt växande hår nu i nästan två år, så vek jag mig för impulsen igår när Sara var här och klippte syskondottern Elsa och Pidde. Att jag aldrig lär mig!!!!!!!!! Nu mår jag skit för att jag insett att det kommer att ta ytterligare två år för hårhelvetet att växa ut... Det finns nog inget hår som växer så långsamt som mitt. Fan fan fan fan.
Sara gjortde ett bra jobb så det är inte där det sitter. Hon är jätteduktig. Jag har bara mig själv att skylla. Dessutom klippte jag luggen. Det skulle jag aldrig gjort. Så fort den blir kortare än till öronen börjar den leva sitt eget liv.

Piss och skit.


Före:




Efter:








Fan fan fan fan fan, jag hatar mina impulspåhitt...

Kommentarer
Postat av: ingu

va ja tyckte typ du blev fin ju! lät mkt värre när du beskrev det på msn ju! du är nog mest ovan kanske?

2009-03-02 @ 16:27:17
Postat av: Lindan

Du är väldigt vacker, har jag alltid tyckt.

Jag känner inte dig personligen, men efter att ha följt din blogg ett tag och sett några av dina bilder så vill jag bara att du ska veta att JAG faktiskt tycker du är vacker. Det säger jag inte bara för att vara snäll utan för att jag TYCKER det.

DU förtjänar att höra det. Ta hand om dig!

2009-03-03 @ 14:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0