hum

Nu när jag tittar på min skiss på tatueringen så ser jag att den ser väldigt barnslig ut. Den ska inte vara så. Men jag har inte hittat nån bra bild på nätet på hur jag vill att den ska se ut. Men på söndag ska jag till tatueraren och skissa upp den.

Passande att få en klump när min P är borta. Skulle kanske behöva skriva de där mailet till min vän.. Men jag ska upp snart, så jag borde sova. IKEA imorgon. Ska upp halv sex. Jag är dock van att stiga upp tidigt så det går nog bra.

Hur svårt kan det vara att fråga "hur mår du själv då?" Blir tokig när man frågar nån hur läget ligger och man får ingen fråga tillbaka. Tycker jag är sjukt ego. Nu börjar jag bli van detta också. Snart brinner jag typ av.
 
Hittade en jättefin tröja idag på kupan för 5 kr. Sjukt värt. Höll sedan på att få en parkeringsböter. Mindre värt. Men kom springande och stoppade lapplisan i sista sekunden. Jag var sju minuter sen, hur otur får man då ha? Människors klockor går ju olika, har dom tänkt på det?

Ska bara show offa lite nu såhär i avrundningen, som jag nyss hatade att alla andra gjorde. Men nu när jag är med i träna på gränsen till fanatiskt- klubben så hakar jag givetvis på...

Träningen denna vecka:

Måndag: Löpband 20 min samt lite styrke
Tisdag: Prommis 30 min
Onsdag: Prommis 40 min, löpband 20 min och core
Torsdag: Power (alltså som bodypump)
Fredag: Löpband 20 min

Har haft ovanligt mycket tid över denna vecka pga hemmapluggeriet. Fortsätter nog inte i denna extremhurtiga bana, men ska iaf försöka träna 3 ggr/v.

Jaja. Gonatt

Har förresten glömt att visa Sunes fina hus!

  


Kommentarer
Postat av: Lena

Oh så glad Sune ser ut över sitt fina hus...

Vilka snälla grannar det finns..

Ha det så kul på IKEA. Jag är så avis på att jag inte också är där...=)

2009-03-21 @ 11:04:20
URL: http://miramilaia.se
Postat av: E

Undra vem den där vännen är, vet att jag sa att du skulle skriva av dig till mig någon gång om du ville?

2009-03-23 @ 10:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0