Guldfisk.

Man blir ju glad av att träna. Tänk att jag glömmer bort det varje gång. Har tränad både core och afro power dance ikväll. Tack Sara att du peppar upp mig! Nu ska jag bara försöka få med henne på power yoga som hon är skeptisk mot. Jag älskar power yoga. Eller jag älskar känslan efteråt. Man är lugn, mjuk och alldeles avslappnad.

Det här är jag snart:




Nu äter jag keso, skinka och äpple i en röra. MMMMMMMMMMMMM... Gott!

Första praktikdagen gick ändå rätt bra. Men jag har idag blivit varse att det inte är förskollärare jag vill bli. Har anat det rätt länge, egentligen vetat, men tryckt bort dessa tvivel. Men nu vet jag. Och hips vips är jag motiverad att läsa upp Matte B för att bli lärare som jag verkligen vill bli. Ja du läste rätt. Mattens ärkefiende har kapitulerat. Om jag bara ger mig fan på det borde det gå. Om jag klarar att gå från en heltidssjukskriven ångestfylld nolla till en framgångsrik högskolestudent, borde jag ju klara att räkna lite matte!

Kommentarer
Postat av: ingu

vilket gym vart det du började på=)

2009-03-11 @ 09:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0