Finally free from the dishpile

Idag fyller pappa år, och vi var just påväg att hälsa på honom då han ringde och meddelade att han var sjuk. Så det var ju snopet.
Istället ställde jag mig och diskade hela veckans disk. Jag börjar vika mig för Piddes trugande att vi ska köpa en diskmaskin... Nu när jag är en duktig student så orkar jag sällan diska.

På tal om duktig student. Hade ju tenta i fredags. Gick typ hyffsat tror jag. Fast jag missade på en rätt stor fråga. Vad "proximal utvecklingszon innebär". Hade som inte hajjat det. Så det är nog isf där det faller om jag inte skulle fixa den. Skönt att ha gjort bort den är det iaf. Mycket skönt.

Nu går jag bara skola måndag och fredag denna vecka. Har dock litteraturseminarium på fredag, så det blir nog rätt mkt läsning under veckan. Kan inte läsa effektivt.. Ingenting fastnar, så det känns rätt hopplöst.

Efter tentan i fredags shoppade jag loss i Umeå. Har lite shoppingångest men.. Jag var värd allt.

Igår hängde jag med tjejerna. Det var trevligt.

Nu ska jag följa med på Georgs babysim, blir kul :) Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0