Det finns verkligen fina människor.

Nu har våran granne, och alltså INTE våran hustomte, utan grannen brevid, snickrat (och målat) ett underbart katthus till Sune. Efter att ha pratat med kvinnan i huset om min desperation angående Sunes uteliv så gjorde hennes man slag i saken och byggde ett hus, som troligtvis kommer att lösa om inte alla problem så i alla fall några. Där kan han krypa in och vänta på oss om vi inte skulle höra hans jamande när han vill in. Jag började nästan gråta av tacksamhet. De ville inte ha nåt för huset heller. Om jag hade köpt ett såntdär hus i en affär hade jag behövt lägga ut säkert nära tusenlappen.. Så jag är evigt tacksam. Tänker åtminstonde köpa en blomma.
Kort på underverket kommer sen!

Har haft en underbar dag hos pappa idag, bestående av sol, skoter, bob, madrass, korvgrillning, varm choklad och fina syskonbarn. En solig och mild vinterdag när den är som allra bäst.

Nu ska jag försöka ta tag i pluggeriet. Är lagom peppad. Helt vansinnigt opeppad faktiskt. Men jag tänkte försöka göra bort det snabbt och ta ett härligt bad sen, fryser massor.



Kommentarer
Postat av: HannaMaria

haha, jag umanade mej själv och ingen annan;p

enbart för mitt eget nöjes skull i dessa lättroade tider:p

2009-03-05 @ 18:18:41
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/
Postat av: Jennie



Hej Hej!



Vill du tjäna pengar på din blogg?

Eller varför inte dra fler besökare till din sida :)

Jag menar, ingen blogg utan läsare ;)

Det finns 2 guider inne hos mig som jag gjort.

Kolla in under "Jennie Tipsar"



Ha de gott!

/Jennie - Diva -

2009-03-07 @ 09:09:27
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Lena

men oh så underbara människor det finns...

Hoppas att Sune tycker om sitt nya hus...

2009-03-07 @ 23:05:16
URL: http://www.miramilaia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0