Ballar av stål...

Är verkligen min humor upptäckte jag just! När man driver med människor så det blir på gränsen till outhärdligt pinsamt. :)

Sjukt ovärd dag. Åkte ner till Ume för att gå på två helt galet ovärda lektioner, köpte lunch som inte ens var god för 80 dyra spänn, hade dessutom en förseningsavgift på 100 spänn på bibblan..

Men jag tränade idag! Sprang på löpbandet på friskvårds. För att vara jag, alltså dras med rätt tungt kroppsbagage samt ha sjukt dålig kondis så är jag väldigt nöjd över att jag löpte 20 minuter i rätt friskt tempo. Ska öka tiden succesivt, och så småningom ska jag kunna springa en timme. :) Jag har kommit på en ny träningsmetod. Jag känner mig mer motiverad, av nån konstig anledning, när jag fokuserar på att få bättre kondition/styrka istället för att bara tänka på att gå ner i vikt. För då ger jag så fort upp. Men kondis och styrka kan man ju jobba på även om man slarvar lite med maten. Och man märker resultat rätt snabbt. Så. Från och med nu ska jag bli stark och få bra flås!

Nu är det hemmaplugg hela resten av veckan som gäller. Ska skriva en rapport om vår praktikundersökning. Känns som bra att slippa åka ner över.

IKEA på lördag! :D Tycker det är lite lustigt att det är extrem lyx att få fara på IKEA för norrlänningar. :)

Har en galet lång checklista jag ska försöka bocka av denna vecka också. Bla betala tillbaka lite skulder, söka sommarjobb, boka tatueringstid, gå på banken osv.


Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Emmy

vad ska du tatuera??????!!!!

2009-03-17 @ 00:10:26
Postat av: Kusin Sofia

Hej där! Hittade precis hit, och har läst några av dina inlägg. Gudars vilken skribent du är! Alldeles levande och fint skrivet, fortsätt med det!



(Åker man förresten norrut eller söderut om man ska till Ikea?)

2009-03-17 @ 19:05:57
Postat av: Emil

Jag gillade verkligen din utmaning och jag kommer att genomföra den, har dock haft riktigt tjockt i skolan denna vecka och förra men snart blir det bättre=) Sen så är det en utmaning som kräver viss eftertanken också ;) Sköt om dig Moa!

2009-03-18 @ 12:29:46
URL: http://emilmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0