BUGG

Ägglossningsvärk är ibland nästan värre än mensvärk. Ville bara påpeka det.

Jag gruvar mig för veckan. Massa skola. Men jag har enbart tänkt åka ner till de obligatoriska grejerna. Föreläsningarna ger mig typ ingenting för tillfället, dels för att jag inte har någon som helst koncentrationsförmåga, dels för att kursen tydligen är på svengelska. Sitter bara och stör mig på det.

Igårkväll satt jag och såg let's dance på datorn medans grabbarna satt bakom mig och följde fotbollen. Jag har alltid haft lite svårt för let's dance och igår kom jag på varför. Jag gillar inte att se på folk som dansar dåligt. :) För igår var jag helt i extas! De var så bra! Okej, muskelknutten Magnus har lite problem med stelhet, men hans partner Annika (som jag för övrigt är lite småkär i, hon är så sööööt) är så fantastisk duktig. Det började spritta i benen på mig! Jag MÅSTE börja om med buggen!
Emil, vad säger du?! 

 

Kommentarer
Postat av: HannaMaria

shit, det ser ut som att han svävar!!

2009-03-30 @ 16:39:24
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/
Postat av: Emil

Jag är också sugen så vi får dra någon dans i sommar iaf! Men för att börja bugga "på riktigt" igen ser jag några problem: (gillar egentligen inte att se problem, lösningar är bättre!!).



1. Vi bor inte i samma stad, en klar fördel om man ska dansa tillsammans =P.



2. Om du eventuellt skulle flytta ned så har jag inte hört direkt bra grejer om UDI från en del håll.



Men om vi löser det där så vore det grymt att börja om =) Annars får vi roa oss med att spontanbugga när vi ses.

2009-03-31 @ 09:37:52
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: HannaMaria

jag vill bara att du ska veta att jag tänker på dej, och fick världens hemlängtan igår. va därför som bara tvungen att få utlopp för mina tankar:) (därav inlägget på min blogg)

2009-03-31 @ 20:33:43
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0