Uppdatering: Moas utmaning.

Det går bra med utmaningen.

Jag har minskat 31 cm totalt.

Överarm: -3 cm
Midja: -7 cm
Buk: - 4 cm
Stuss: -7 cm
Lår: -5 cm
Omkrets lår: -5 cm

Jag har gått ner 5 kg på 7 veckor. Det är jag helt klart nöjd med!

Jag fortsätter att promenera i princip varje morgon innan frukost, sen styrketränar jag 3 ggr/v och kör löpning/crosstraining 3 ggr v.

Det konstiga är att ingen verkar märka något! Det gör inte så mycket, men tycker det är lite skumt, för innan jag satte igång kunde jag då och då få frågan "har du gått ned i vikt?" men sen när jag väl började göra det på riktigt slutade frågan dyka upp. Mycket märkligt. :)

Nä nu blir det en kopp kaffe, sen ut och promenixa!


Kommentarer
Postat av: AnnaÅ

Jag har märkt det. Men eftersom man läser här att det hnder saker så blir det lixom inte att man frågar om du har gått ner... typ Men jag tycker det syns. Ska försöka bli bättre på att påpeka det =)

2009-06-21 @ 08:42:53
URL: http://tosan83
Postat av: joanna

Tror fan jag ska anta din utmaning. Börjar imorgon! Kämpa på :)

2009-06-22 @ 00:34:55
Postat av: Anonym

du är duktig du=) vill oxå bli duktig=)

2009-06-22 @ 14:05:13
URL: http://ingridwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0