studentfirande och fotbad

Idag tog Zappe studenten. Så det blev förstås uppvaktning för hela slanten! Bilder kommer sen.

Jag tog en långprommis imorse, och nu värker det i fötterna. Jag trodde att fötterna skulle vänja sig med all motion, men jag får fortfarande ofta ont.. Kan man göra nåt åt det? Om jag hade råd skulle jag förstås köpa nya bra promenad- och löparskor.. Men ja. Har då vårdat mina fötter nu ikväll med fotbad och pedikyr. Så nu är de lite gladare.

Det går bra med motionerandet och relativt bra med det nyttiga ätandet. Men dagar som idag, då det är studentlunch och gofika unnar jag mig det. Saken är dock den att det oftare blir tal om filmkvällar, fikastunder, godmiddagar osv nu när det är sommar och folk är hemma och lediga. Så det är helt klart svårast att vara nyttig på sommaren.. =/
Men så länge jag motionerar bra så känns det ändå okej att slarva lite med maten då och då. Eller det är ju egentligen inte maten jag slarvar med, utan allt annat gott.. Jajja.

Jag och min "låtsaslillasyster" Matilda tog fina sommarbilder häromdagen. Så många mygg- och knottbett har jag aldrig fått på så kort tid. Helt sjukt. Men som vi sa, vad gör man inte för konsten.. :)
 
























Imorgon ska jag fika med Nina! Inte igår! :)

Kommentarer
Postat av: HannaMaria

Vilka fina bilder:D

2009-06-13 @ 00:34:55
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/
Postat av: HannaMaria

duu!! jag ringde dej igår men du hade av mobilen sen försökte jag messa och då slog min mobil av sej typ heeeeela tiden så jag har inte kunnat svara på ditt mess ang ikväll. såhär är planen iaf: jag, maya och emma ska se satc, dricka vin, äta ost å kex, sitta i morgonrock och lägga på ansiktsmasker:) sofie lövbom/jonsson ska komma förbi lite snabbt för jag ska sminka henne och så.. men du är nog välkommen om du vill komma:) du kan ju ringa emma och meddela bara;D

2009-06-13 @ 15:32:46
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/
Postat av: matilda

lite söta är vi :]

2009-06-15 @ 04:19:02
URL: http://sarahennymatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0