Starkt kaffe och ohängd tvätt i drivor..

Gomorron.

Skönt att helgen är avklarad. Konserten gick bra, löjligt lite folk i publiken, men jag förstår dom som stannade hemma. Körmusik är inge roligt att lyssna på.
Mellansnacket gick väl hyffsat bra, även om jag stakade mig på några ställen... Skulle säga "nu löser solen sitt blonda hår", och den meningen tog typ fem minuter att få rätt.. Haha. Nåväl.

Den här veckan är både jag och Pontus helt lediga. Min kurs börjar nästa vecka, och han skulle ju egentligen vara nere i Sölvesborg nu så han tog semester denna vecka. Så jag hoppas att vi kan hitta på något trevligt tillsammans. Hoppas även det blir bra väder.
Vi ska hjälpa Anna och Simon med deras nya hus också. Det blir mest att sköta Georg för min del, men jag klagar inte. :)
Helgen har varit sjuuukt klantig i matväg. Pizza, godis, gofika, grillat osv... Så nu har jag gått upp 1.5 kg igen som jag gick ner förra veckan. VÄRT. Men jag ska ju som sagt inte väga mig.. Haha går ju bra.

Nu blir det morgonpromenad, och ikväll ska jag spendera hela kvällen på gymmet.

Kommentarer
Postat av: emma

Nej, det hade jag ingen aning om:) Hon känns som en tjej som inte bryr sig om vad andra tycker:)

2009-06-01 @ 17:35:20
URL: http://emmahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0