Sådärja.

Nu har jag skaffat ny mobil med abonnemanget telia max 25, tidigare kallat telia student, som innebär gratis sms jämt och 69 öre i öppningsavgift sen fri minutkostnad till alla inom telia och halebop (dvs i princip alla jag ringer till)

En sånhär bidde det:


Här är den i uppskjutet läge.

Den har 3.2 pmxl-kamera (=helt ok), 4 gb minne (skitbra, kan ha flera ljudböcker, och massa musik på den), massa bra funktioner och spel, trackID som innebär att man kan ta reda på olika låtar heter och vem de är med om man hör nån bra låt nånstans. Jag är helt klart nöjd. Pidde köpte en likadan fast silver, så nu har vi samma abonnemang också så vi ringer gratis mellan varann. Annars hade han haft kvar halebop och måstat betala för att ringa mig.

Imorgon verkar det blir bra väder, så det blir viloläge i en solstol hela dagen. Eller.. Ja.. Jag måste ju försöka plugga lite... Sommarkurs.. Vilket skämt.. :) Är inte många procent seriös..

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0