Om..

Om saker bara ville reda upp sig. Jag har alltid trott på att alla människor har en viss summa lycka/olycka i livet. Att det inte bara kan vara ALLTFÖR bra eller dåligt. Yin och Yang osv. Balans. ( Har att göra med mitt stjärntecken, vågen, är ständigt en sökare efter balans i tillvaron)

Men nu undrar jag fanken alltså.. Ingenting går som jag vill!! En massa tjafs med skolor, intyg, antagningar och skit, alla brev jag får har något negativt besked, inga pengar har jag heller (0,64 kr kvar på kontot och 3 veckor kvar till pengar) och bara massa huvudbry.. Är rädd för att han börjar lessna.. Borde prata, men jag orkar inte.. Är rädd för att hon blir sämre.. Är rädd för aldrig komma vidare. Är livrädd för att alltid vara där jag är idag.  Är skräckslagen över tanken att bli ensam.

Har sökt ny utbildning. Eller samma, fast på distans. I Luleå. Då slipper jag pendla. Eller jag måste åka upp typ en gång i månaden kanske. Känns sjukt mkt bättre. HOPPAS HOPPAS HOPPAS att jag kommer in, men det får jag inte veta förrän i slutet på augusti när skolan sätter igång, eftersom jag sökte efter sista anmälningsdatum.. Men nu hoppas jag på den där lilla gubben uppe i himlen, att han ska höra mina böner. Kom igen, va lite shyrre...?

Grubbel grubbel grubbel...



Kommentarer
Postat av: matilda

Vet att du har mycket med dig själv Moa, men vill att du ska veta att jag är så fruktansvärt glad som har dig och att vi har umgåtts en del på sistonde. Jag finns här ifall du vill prata, även fast jag inte kan göra så mycket mer än bara lyssna. Jag ger dig råd och tips då du behöver, och då jag kan. Jag kanske inte är så gammal eller klipsk, men jag gör mitt bästa. Jag älskar och bryr mig om dig, du är som en syster för mig! Tack för allt.

2009-06-04 @ 00:22:05
URL: http://sarahennymatilda.blogspot.com
Postat av: sara

Gumman du måste säga till om du vill prata!!! Vi är så lika och jag tror att vi båda kanske skulle få lite lugn om vi får ventilera lite och se att vi inte är ensamma om känslorna och tankarna. Är cokså livrädd för att fastna där jag är nu, har suttit här i 10 år nu, kikat ut ibland men inte kommit någonvart egentligen... Är det Pontus som börjar lessna tror du? varför?

Himmel så bra med Luleågrejen, hoppas verkligen du kommer in!!! Kraaam

2009-06-04 @ 18:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0