En djungel

Jag skulle behöva lite hjälp.. Ska skaffa ny telefon, och eftersom jag har noll pengar så tänker jag satsa på antingen ett abonnemang där man får med telefonen alt. avbetalning. För en mobil måste jag ha. Har nu Saras reservtelefon, och jag vill inte nöta ut den eller ha sönder den, vilket vore typiskt mig.

Jag vill ha en röd eller vit (ALLTID röd eller vit, eller möjligtvis rosa..), med bra kamera, möjlighet att föra över saker fram och tillbaka från datorn samt gärna trackID. Märke spelar ingen roll. Någon som har nåt tips?
Men det jag undrar mest över är ju det här med abonnemang... Jag funderar på att skaffa ett telia-abonnemang, där man ringer billigt både till telia och halebop samt har gratis SMS.. Men vet någon vad det heter? Är det telia vänner? Jag försöker läsa på nätet men jag fattar inte mkt.. Hmm..

Är det nån som har nåt kanonabonnemang de vill tipsa om?





Kommentarer
Postat av: AnnaÅ

Telia ungdom som förr hette student är ruskigt billigt och bra på alla sätt. Min räkning brukar ligga på ca 200kr i månaden. Minns ej exakta priser men kolla upp det. Kram

2009-06-15 @ 17:54:35
URL: http://tosan83.blogg.se/
Postat av: Sarah

Telia Till Vänner kostar 69 öre i uppkopplingsavgift och sedan 0 kr för resten av samtalet till andra Teliaabonnemang (och Halebop tror jag). Jag har smstilläggstjänst på 99kr/mån och har då upp till 5000 sms (vilket i mitt fall lönar sig då jag messar typ 500 sms/mån), så det blir ungefär 200:-/mån.

2009-06-16 @ 10:17:36
Postat av: ida

jag har en röd och vit, den är jätte fin :)

2009-06-17 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0