Barcelona!

Om 15 minuter drar vi för att hämta upp svärfars i Bergsbyn, för att sedan bege oss till Falmark. Jag har varit vaken sedan kl 05.00. Pontus ligger fortfarande och sover... Jag har sagt det förr, men.. Vi är som natt och dag... Ok, nu skriker jag på honom för sista gången.....
Det känns som att många människor är livrädda för att försova sig när de ska med ett plan och ut på resa. Pontus skulle utan problem kunna göra det.

Även fast jag har småpackat lite hela veckan så fick jag ändå ett nervsammanbrott igårkväll. Jag KAN inte packa! Jag har med mig packning för typ en månad, och vi är borta sex dagar. Vilket skämt. Men när jag då skulle försöka plocka bort lite kläder så gick det helt enkelt inte. Jag kommer att behöva allt. (dvs; jag kommer egentligen att behöva en sjättedel)
Nåväl. Hej på ett tag!





Kommentarer
Postat av: Lena

En liten tröst... jag är precis likadan..Alltså vaken hela natten och rädd att försova mig.. Packar för mycket onödigt och sen inte använda mer än hälften... Kan inte förstå de som snusar gott i sängen när planet snart lyfter.. Ändå är jag släkt med de som gör det...men nån i släkten ska väl vara nojig så det blir lite balans antar jag.. Hoppas ni haft det jättekul..

2009-06-28 @ 21:50:38
URL: http://www.miramilaia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0