Vad är din bortförklaring idag?

Min är att jag har extrem mensvärk, så jag kan verkligen inte plugga. Arbetet ska vara inlämnat imorgon, och jag är inte ens säker på att jag har förstått uppgiften rätt.. Men har inte jättemkt kvar, så det blir som det brukar, att jag jobbar med kniven på strupen imorgon och skickar in uppgiften i sista sekunden.

Om ett tag börjar ett Michael Jackson-maraton på fyran, så tillsammans med iprenknaprande och kokhet riskudde på magen får det bli min sysselsättning fram tills middagen då vi är bjudna till Piddes mormor. Ikväll ska vi se Piddes farbror lira lite musik på tuvan, och träffa hans lilla 1 1/2-åriga dotter Irma.

Igår kom Leif, Thory, Anna, Simon och Georg hem från Rom, där de har varit och "vunnit hela skiten" i en körtävling. Det var jättemysigt att träffa Georg igen igår. Tänk vad barn växer. På en vecka ser man att det händer saker. Det är häftigt.

Jag och Pidde såg I am Sam igår. Och det är baske mig den bästa filmen som finns. Kan nog se den hur många gånger som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0