Ny design och marknadsföring.....

Sådärja. Denna design har tagit lååååång tid att knåpa ihop. Men jag är väldigt nöjd, förutom att jag har kvar mönsterpassningen.. Ska försöka få det att bli bra när jag får tid och energi.

Jag har faktiskt börjat få lite förfrågningar från folk som undrar om jag vill pimpa deras bloggar.. Det är kul! De flesta erbjuder pengar, och jaa.. Jag har faktiskt tänkt börja ta 50 :- för det. Det är ändå rätt mkt jobb, och jag har ju väldigt lite pengar, så jag tänkte att det låter rimligt och smart.. :)
Så, om du vill ha en pimpad blogg och har en femtiolapp över, hör av dig. :)
Självklart får du bestämma hur du vill ha den, så fixar jag det! :)


Nu är jag påväg in i koma för att jag är så trött, så gonatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice!

2009-07-16 @ 07:57:08
Postat av: HannaMaria

älskart:) är sugen på en ny nu.. sooo... do me, do me, do me!!!;D

2009-07-17 @ 02:02:50
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0