Mördaronsdag och tristesstorsdag

Igår var en pärs. Vi tillbringade många långa timmar på akuten med P:s momme. Hon mådde dåligt och vi åkte in. Jag förstår inte hur det kan ta så lång tid, för de sa att det var en lugn dag med få besökare på akuten. Ändå så var vi där från 15.00 till 20.00. Jag avskyr att vänta. Speciellt då man är orolig och inte vet vad man väntar på. Fy.

Jag har inga planer för idag, och med det här pissvädret så kan man ju inte bli annat än uttråkad. Tror jag drar till mamsen nu och åker sen förbi A och S i nya huset för att se om det finns något jag kan hjälpa till med.
Blev förfrågad om jag ville med till Lanternan ikväll. Men näe, jag känner mig inte alls i form. Det får bli en annan gång. Ett annat år.

Hej.





Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Du missade inget i Byske, jag gick inte ens ut utan åkte hem vid 24. :) Kram på dej! Håller en tumme att du kommer in på distanskursen.

2009-07-29 @ 04:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0