Kärring?

Jag har nu ont på många ställen. I foten där jag har en sticka som jag inte får ut, i huvudet pga spänningar, i handleden pga volleybollande och till sist i käkarna pga jättehårda popcorn. Jag gillar inte att jag har börjat få krämpor pga vardagssaker. Jag menar, visst ska man kunna lira lite boll, och inte minst snaska lite popcorn, utan att få ont av det? 

Nåväl. Idag har varit en jättemysig dag. Jag hängde med på vitbergs med Lena och barnen, och hade med mig Georg. De jobbar på i huset för fullt, så jag hoppar gladeligen in som barnvakt då det behövs. Det är fint att känna sig behövd då och då.
Nu ikväll har vi spelat spel hos Sara, det var trevligt. Men jag var ovanligt vresig.. Vet inte varför. Trött pga en aktiv dag och för lite sömn tror jag. Närmast ligger ju att jag vresar mig mot min P.. Också får jag dåligt samvete sen. Men han vresar tillbaka mot mig  när han är trött och irriterad också, så det går nog på ett ut ungefär.


Äh. Nu måste jag sova. Det är ju en dag imorgon också, som jag inte säger alls särskilt ofta. Är snart klar med nya designen. Det var mkt pillerjobb med den. Men kul är det. :)

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0