Hänförd

Varför är jag alltid annars? Vad är det som gör att jag inte gillar att göra det alla andra gillar.  Känner mig alltid annorlunda. Ibland tycker jag om att vara lite eljest, men oftast tycker jag det är lite obehagligt. Jag skulle vilja hitta någon människa som är som jag. Det finns ingen jag kan se mig själv i, även om det finns många människor jag älskar. Fast jag vet inte, så kanske alla människor känner.. Alla är ju ändå unika och hela den grejen.. Men ändå.. 

Jag blir oerhört glad av barn. Jag vill omge mig med barn så mycket det bara går, så ofta det bara går. Undrar som flundrar när det är min tur att få ett eget.. Känns som det är miljoner mil bort. Och det blir mer påtagligt när så många andra människor börjar avla. 
Känns som massa saker är miljoner mil bort. Jag vill, NU NU NU! Inte sen. Sen är en väldigt tråkigt ord. 

Imorgon är det nog dags för mig att se "the secret". Måste positivboosta nu. Min positivitet har flugit sin kos.. Så vi får väl se om jag är en ny, positivare människa nästa gång jag skriver.  Den brukar fungera.
Det är även dags att hälsa på mamsen. Hoppas att hon har en lite bättre dag imorgon..

Gonatt.



  


Kommentarer
Postat av: sara

jag vill också alltid det ingen annan vill, fröken tvärtemot eller lotta på bråkmakargatan ungefär =/

varför är det så?

2009-07-08 @ 18:44:53
Postat av: Anonym

hoppas att det positiva kommer nu Moa....

2009-07-10 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0