Fredag.

Efter mitt tråkiga inlägg igår blev det så att vi drog till Bergsbyn och såg film. Så då kändes allt lite bättre. VI sov i Åkessons lillstuga ute på tomten, det var jättemysigt! Älskar att sova på ovanliga ställen, gärna nåt som känns som utomhus, som igår. Det var kallt och fuktigt. Och alldeles perfekt! Haha.

Ikväll ska jag träffa Nisse samt vara chaufför åt syster Åsa och svåger Palle. Imorgon kan det bli Byske camping med ett mysigt gäng, hoppas på det, det vore kul!

Pratade lite löst med Pidde igår om att åka iväg nånstans några dagar nästa vecka. Typ och campa. Jag skulle behöva liten mini-semester. Hoppas bara att P har tid!

Nu är det inte länge kvar förrän Georg blir storebror! Så mysigt med två underbara paltar.

Ha en trevlig helg. Det tänkte jag försöka ha.

Kommentarer
Postat av: sara

skulle ni inte åka till leksands sommarland vill jag minnas att det var snack om??

ifall ni ska det kan ni väl åka typ nästa helg för då kan jag åka med er tillbaka så kan vi dela på soppan =) jag måste va kvar här till den 2a augusti men sen vill jag hem, hör av er om ni gör så....

2009-07-25 @ 17:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0