Den bättre dagen.

Idag har vi varit hos syster yster Åsa. Det var tänkt falket, men molnen anslöt sig så vi stannade på gården. Jag uppskattar mina systrar och syskonbarn mer och mer för varje dag. Jag är så stolt att de är min familj. Att jag tillhör dem. So what att vi har en 3årig 64-åring att dras med. Vi klarar honom tillsammans. Och på nåt sätt kommer vi att klara mammasorgen tillsammans också. Om ni läser här systrar, fast jag tror inte det.. Men, jag älskar er! Ni är oumbärliga!

Nu väntar en lång och skön dusch och ompyssleri, tänkte vara snygg ikväll. Sen blir det Veronica Maggio på trästock. Så nu taggar jag med hennes bästa låtar. Till sist tjejkväll hos Lollo med ost och kex. Myspys. Kameran ska med, så bilder kommer!

Ha en trevlig lördag.


Kommentarer
Postat av: Lena

Det trodde du inte va´! Tack för de fina orden om oss systrar de värmer mycket!Och jag som tycker att jag är mest lik "treåringen". Synd att du känner att hela kvällen blev förstörd- tar på mig en stor del av ansvaret! Jag och mina barn tycker att det var en supertrevlig kväll(trots ovan nämnda) Piddes "familj" är jättetrevliga. Tänk så oerhört tomt det hade varit om du inte kommit som "ettapött". Jag har två underbara systrar och mina barn har två underbara mostrar. Eg. är du nog mer som en storasyster till mina barn än en moster. Jag älskar dig också! Kram L

2009-07-19 @ 22:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0