ånej..

Vad har jag nu gett mig in på... Förstår INGENTING av min sommarkursuppgift som ska vara inlämnad på onsdag.. För att förstå den bör jag läsa en bok som ligger här bredvid och blänger på mig. Jag kan inte läsa böcker om det inte är för nöjes skull. Då fattar jag ingenting. Hjärnan stängs av.
Och som jag alltid gör då jag borde plugga men inte vill/kan/orkar så gör jag ingenting. Jag går omkring som en osalig ande i mitt hem och kastar då och då onda blickar på den olästa skolboken..

Det här är min dag (och då har jag INTE varit bakis som alla andra pga stadsfesten då det är legitimt att inte röra ett finger) :

Vaknade kl 08.00 av att Piddes väckare ringde.
Gick upp, åt frukost
Gick och la mig när Pidde fått sig iväg på jobbet
Sov till 11
Gick upp
Satt vid datorn
Åt lunch
Hängde upp tvätt
Bläddrade förstrött igenom kursboken
Gick och lade mig och läste min andra bok "min bästa väns dotter", som jag KAN läsa.
Somnade
Vaknade 17,00
Satt vid datorn
Åt middag
Och här är jag nu. Har inte pluggat ett shit. Har inte heller varit utanför dörren. Inte träffat en människa.



Usch så deprimerande.







Kommentarer
Postat av: Lina

jag fick ditt sms men jag har en mängd pengar på mobilen. jag hitar gärna på nått nån dag. jag tror jag börjar 14.30 nån dag. just nu är jag lite halvsjuk, ont i halsen mm (sviter från festivalen?) men jag hör väll av mig nån dag och får du nått infall är det bara att ringa. Kram

2009-07-06 @ 17:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0