Vad hände?

Idag skulle vara en fixardag hade jag tänkt. Men jag är alldeles för trött... Har iofs diskat, och det var inte lite heller, eftersom jag var tvungen att diska om det Pidde diskat i tisdags förutom all ny disk.. Allt var alldeles flottigt. Han är bra på mkt, men inte på att diska.

Nu har jag massa tvätt som måste hängas in, men det känns ungefär lika ojobbigt som att bestiga mount everest... Jag vet inte vad som hände men jag blev ba galet trött. Har sovit rätt dåligt inatt. Har så mkt att grubbla på nuförtiden. Men som vanligt när man ligger och grubblar i vargtimmen så får man inte så mkt utrett.

Nu när de flesta vännerna har begett sig iväg igen efter att ha varit hemma över jul, känner jag mig som rätt handlingsförlamad. Orkar som inte styra upp nåt. Pontus far iväg till Umeå över helgen, undrar vad jag ska ta mig för då egentligen... Ska kanske först och främst försöka komma ur den här förlamningen. Måste ju hälsa på Nisse som har flyttat till Norrböle.

Har inga pengar på telefonen, och snacka om att jag känner mig isolerad. Man får ju inte tag på nån! internet är överskattat då det gäller att få tag i folk rätt omgående.
 Har inte råd att fylla på mobilen heller, så jag får väl ta och vänja mig. Nu ger jag upp. Måste vila lite..

Kommentarer
Postat av: Anna

Det verkar vara ett bröderna Åkessons syndrom... När Simon diskat är det också helt flottigt så det glider ur händerna.... Förstår personligen inte riktigt hur man ens lyckas med det.

2009-01-10 @ 00:16:10
URL: http://tosan83.blogg.se/
Postat av: Pontus

men då är det ju rådåligt diskmedel!

2009-01-11 @ 17:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0