Typiskt.

Nu har skolnervositeten sköljt över mig. Kunde inte sova igår natt, fick massa paniktankar och känslan att jag tagit mig vatten över huvudet.. Jag blir så arg på mina nerver. Att dom ska stå i vägen för mig så ofta.
Jag vill ju plugga. Jag vill utvecklas, träffa nya människor och ha en meningsfull uppgift. Jag vill ju verkligen det här. Hur gör jag då? När min nervositet knäcker mig, och gör så jag glömmer bort varför jag vill in the first place. Det händer ofta. Mer regel än undantag faktiskt. När jag får dessa känslor så vill jag ingenting. Då vill jag ligga i sängen och sova bort tiden. Så det är inte direkt en sporrande nervositet. 

Hur gör jag nu?  

Kommentarer
Postat av: sara

Du får göra som i the secret, se dig själv i skolmiljön och se dig själv trivas där och hitta tillbaka till den bilden och samla mod från den så ofta du kan!

You can do it!!!!

Kraaaam

2009-01-13 @ 13:00:21
Postat av: emma H.

Jag var jättenervös när jag började plugga också, men det gick över när jag väl kom dit. Samma sak när jag skulle börja jobba.

Det kommer att gå skitbra moa:)

2009-01-13 @ 13:31:18
Postat av: Lina

du kommer att klara det! ge dig F*n på det...

När börjar du?

2009-01-13 @ 14:22:46
Postat av: Sarah

Du har ju fixat skolarbete tidigare, varför skulle du inte göra det nu? Tanken är ju att man lär sig saker för att klara av dem senare - du kommer inte att bli tvungen att skriva tenta första dagen direkt :) Jag minns också att jag har totalhyper inför när jag skulle börja plugga förra gången men man flöt med utan att man tänkte på det. Det kommer du också att klara!

2009-01-14 @ 19:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0