Skola

Nu har jag sedan sist hunnit med två dagars nollning samt första dagen i skolan. Det har i det stora hela gått bra, även om det har kommit stunder då jag fått panik och velat dra mig ur hela grejen. Men jag härdade ut dessa stunder, och är jävligt stolt över mig själv, än så länge. Jag tror pendlingen Umeå-Skeå kommer att gå bra också. Jag kommer troligtvis att sova bort alla busstimmar. Så nu gäller det bara att ha lite tålamod. Snart så är jag nog inne i det.

Det var ju fest både fredag och lördag, och pga av nervositeten tog jag nog i lite i överkant med dryckeskonsumtionen.. Men. Jag blev iaf kallad "den härligaste människan jag mött" av en tjej. Så, SÅ mkt kan jag ju inte ha skämt ut mig. :)

Det känns konstigt att vara hemma igen. Det är ju som två helt olika världar, och nu i början känns det som dom krockar med varandra. Men jag hoppas det går över också.

Hej så länge.

Ps. Ny layout. Och som vanligt så blir allting bara halvdant som jag tar mig för. Orkar inte peta med detaljerna. Så det får duga så länge.




Mitt lag. Lag blå.


"På rymmen" på stan.



Karaoketävling. Vi är Spice Girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0