Coola ner, de kommer fler...

Igår hade jag bestämt mig. Jag hoppar av skolan. Men imorse satte jag mig ändå på bussen och begav mig av. Jag ändrade mig. Som jag gör jämt. Det finns nog ingen som ändrar sig så många gånger som jag.. Konsten är att ha is i magen och inte ändra sig för snabbt, så man inte ångrar sig.. :)

Jag skulle vilja skriva mer, men dels så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, det finns som för mkt att skriva om, dels så ska jag upp om 7 timmar, så det är kanske bäst att jag avrundar här och går och lägger mig.

Nån som har nåt tips på nån bra ljudbok? Har nu läst (lyssnat) klart min senaste, och jag känner mig genast halv utan.
Jag blir ganska begränsad eftersom jag inte alls gillar deckare.. Men tips på romaner och dyl är varmt välkommet!

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips: Tillsammans är man mindre ensam!

2009-01-27 @ 22:10:15
Postat av: Anonym

tips: Tusen strålande solar!

2009-01-29 @ 00:00:51
Postat av: HannaMaria

inga tips härifrån. bara en "jag saknar dej och ser fram emot att prata med dej - kommentar"!:)

Vi rings kompis! Pussar

2009-01-29 @ 07:13:36
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0